fbpx
Slajd 35 2018-05-24T21:05:11+00:00

Prezentacja platformy HaeR²

Obieg dokumentów (infrastruktura)

Slajd 36 z 43

zespół...

Platforma HaeR² automatyzuje obieg dokumentów w organizacji, centralizuje dokumenty pracownika w elektronicznej formie i udostępnia repozytorium dokumentów.

Wszelkie dokumenty związane z obsługą pracownika są zgromadzone w jego elektronicznym archiwum. System umożliwia automatyczne tworzenie nowych dokumentów na bazie szablonów. Szablon dokumentu jest automatycznie wypełniany danymi pracownika z możliwością ewentualnej zmiany ich wartości przed samym wygenerowaniem dokumentu.

Przykładowo, aby wygenerować umowę o pracę z pracownikiem, należy wybrać szablon (wzór) umowy o pracę właściwy dla danego pracownika. Na ekranie ukażą się wtedy automatyczne odczytane dane pracownika, które są wykorzystywane w danym szablonie – na przykład dane osobowe, dane w organizacji, wynagrodzenie, itd. Po ich  akceptacji dokument zostaje zapisany w systemie w postaci dokumentu możliwym do odczytania przez Microsoft Word.

Do bazy dokumentów można zapisywać także własne dokumenty. Dokumenty pracownika można ściągać na lokalny komputer lub wysyłać za pośrednictwem email z poziomu aplikacji.

W systemie istnieje także funkcjonalność repozytorium dokumentów HR organizacji. Wybrani pracownicy organizacji mogą zapisywać, pobierać, katalogować i wysyłać dokumenty z repozytorium.