fbpx
Slajd 41 2018-05-24T21:09:12+00:00

Prezentacja platformy HaeR²

Helpdesk (infrastruktura)

Slajd 42 z 43

zespół...

Platforma HaeR² daje dostęp do Helpdesku bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Funkcjonalność helpdesku umożliwia obsługę zgłoszeń nieprawidłowości oraz rozszerzeń funkcjonalnych (dodawania nowych funkcjonalności na życzenie klientów) do dostawcy rozwiązania.

System udostępnia funkcjonalność zarządzania procesem przekazywania, realizacji i wdrażania zmian związanych ze zgłoszeniami i rozszerzeniami.

Każde zgłoszenie ma swój unikalny numer, opis, osoby odpowiedzialne oraz etap sprawy (zgłoszona, do odrzucenia, w realizacji, itd.).

Funkcjonalność umożliwia także prowadzenie własnego helpdesku w organizacji. W tej sytuacji rolę strony przyjmującej zgłoszenia obejmuje administrator systemu, który może obsługiwać zgłoszenia użytkowników, odrzucać je lub przekazywać do helpdesku dostawcy.

Jedną z ważniejszych funkcji helpdesku jest udostępnianie bieżącej informacji na temat planowanych wdrożeń zmian w systemie zawierających planowaną i faktyczną datę wdrożenia oraz opis zmian.