fbpx
System HaeR2 – Twardy HR 2018-09-29T10:14:46+00:00

Twardy HR

Twardy HR to wszystkie działania administracyjne związane z obsługą pracownika. Do głównych jego zadań należy zawieranie umów o pracę, wyliczanie wynagrodzenia, planowanie i rozliczanie urlopów, dbałość o zgodność wszystkich procesów z prawem. Twardy HR wymaga stałego rozwijania wiedzy w ramach zmieniających się przepisów i prawa pracy.

Kartoteka pracownika

  • Obsługa kartoteki pracownika
    Obsługa elektronicznej kartoteki pracownika. Definiowalny zestaw atrybutów pracownika. Pełna historia zmian. Wprowadzanie zmian od określonej daty.

Nieobecności

  • Obsługa urlopów
    Planowanie, rejestracja urlopów. Proces akceptacji urlopów. Obsługa urlopów standardowych, okolicznościowych, specjalnych, na żądanie. Obsługa urlopów zaległych. Obsługa wymiaru urlopu.
  • Zwolnienia lekarskie
    Obsługa zwolnień lekarskich. Obsługa wynagrodzenia chorobowego oraz zasiłku chorobowego. Obsługa zwolnień w ZUS.
  • Zasiłki
    Obsługa zasiłku macierzyńskiego, urlopu ojcowskiego, urlopu wychowawczego, świadczenia rehabilitacyjnego. Obsługa zasiłków w ZUS.

Rejestracja czasu pracy

  • Obsługa godzin nadliczbowych
    Rejestracja godzin nadliczbowych przez pracowników lub przez przełożonego. Akceptacja zarejestrowanych godzin. Naliczanie wynagrodzenia dla pracy w nadgodzinach.
  • Obsługa dyżurów
    Planowanie dyżurów przez pracownika lub przez przełożonego. Akceptacja dyżurów przez przełożonego. Rejestracja dyżurów przez pracownika lub przez przełożonego. Akceptacja zarejestrowanych godzin. Naliczanie wynagrodzenia dla pracy w nadgodzinach.
  • Rejestracja czasu pracy
    Rejestracja czasu pracy przez pracowników lub przez przełożonego. Akceptacja zarejestrowanych godzin. Naliczanie wynagrodzenia w oparciu o zarejestrowany czas pracy.
  • Rejestracja czasu pracy przez interface plikowy
    Zasilanie rejestrów czasu pracy za pomocą plików wczytywanych z zewnętrznych systemów rozliczeniowych.

Rozliczenia

  • Obsługa ZUS
    Obsługa comiesięcznego rozliczenia składek ZUS. Obsługa zgłoszeń pracowników do ZUS. Zautomatyzowany interfejs do systemu Płatnik.
  • Obsługa US
    Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy. Comiesięczne przekazywanie zaliczek do US. Rozliczenie rocznych PIT i przekazywanie danych do US za pomocą zautomatyzowanego interfejsu.
  • Obsługa zaliczek
    Obsługa zaliczek wypłacanych pracownikom. Rozliczanie zaliczek w ciężar rachunków delegacji lub w ciężar rachunków bieżących. Zwrot zaliczek ręczny i automatyczny.
  • Obsługa potrąceń
    Obsługa potrąceń z wynagrodzenia. Obsługa alimentów, egzekucji, kar i obciążeń dobrowolnych. Automatyczne potrącanie kwot z wynagrodzeń z uwzględnieniem kwot wolnych w trybie jednorazowym i cyklicznym.
  • Obsługa delegacji służbowych
    Obsługa delegacji krajowych i zagranicznych. Rozliczanie zaliczek, rachunków i faktur, przejazdów, ryczałtów hotelowych, wymiany walut.
  • Obsługa wymagań okresowych
    Obsługa okresowych wymagań pracowniczych (medycyna pracy, badania okresowe, itd.). Dla wymagań okresowych działają funkcje przypomnień i ponagleń.

Wynagrodzenia

  • Obsługa wynagrodzeń
    Obsługa wynagrodzeń w formułach umowy o pracę, umowy o współpracę, umowy zlecenia. Zróżnicowane i parametryzowane składniki wynagrodzenia – wynagrodzenie zasadnicze, dodatki do wynagrodzenia, premie i wynagrodzenia dodatkowe, praca za stawkę. Wynagradzanie z tytułu nadgodzin i dyżurów. Wynagrodzenia twórców.
  • Dokumentacja czynności twórczych
    Dokumentacja czynności twórczych dla pracowników korzystających z 50% kosztów uzyskania przychodów z tytułu prac twórczych. Akceptacja czynności twórczych przez przełożonych.

Porozmawiajmy!

System HaeR2 usprawnia wszelkie działania związane z twardym HR. Przekonaj się ile możesz zaoszczędzić.

Zadzwonimy do Ciebie

Mój numer telefonu to:
+48
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez
Erkwadrat sp. o.o. mojego numeru telefonu
wyłącznie na potrzeby kontaktu ze mną.

Napisz do nas

Wiadomość:
Email zwrotny:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez
Erkwadrat sp. o.o. mojego adresu email
wyłącznie na potrzeby kontaktu ze mną.